Overstappen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pieterenbente - WaarBenJij.nu Overstappen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pieterenbente - WaarBenJij.nu

Overstappen

Door: Pieter en Bente

17 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

We hebben net een vliegreis gemaakt van 13 uur. Dat is wennen en we hebben er nog 9 voor de boeg. De vlucht is goed verlopen, geen vertraging en geen turbulentie.
Het volgende mailtje zal in Australië geschreven worden.
Groetjes Pieter en Bente

• 17 Januari 2006 - 17:35

Jeske Groot:

Hai Pieter en Bentje!
    Hopelijk hebben jullie als jullie dit lezen de tweede vlucht ook goed achter de rug. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen de komende weken! Heel veel plezier!

Groetjes,

Martijn & Jeske

• 17 Januari 2006 - 21:14

Marc,carla,kasper En Yannick:

Hoi Pieter en Bente,
    Wat leuk om jullie te volgen op de reis down-under. Als het goed is zijn jullie al in Australie aangekomen. He he dat is meteen wel erg ver vliegen, hoe gaat het met de jet-leg? Nouja altijd beter dan werken.
    Heel veel plezier de komende tijd, geniet er van en we volgen jullie
    groetjes mcky

• 17 Januari 2006 - 22:50

Carlijn,jorrit,henk En Simone:

wat is het leuk om een berichtje van jullie te ontvangen vanuit de andere kant van de wereld. met de globe en de atlas erbij was het wel een wow-effect. plezier bij het tennis morgen en overmorgen. liefs de van trigtjes.

• 18 Januari 2006 - 09:27

LiSsyy:

haayy allemaal zoo dus jullie zijn al in Australie wel even laten weten hoe het daar is he
    veel succes en groetjes van me ouderss:D hou van julieee:D xx lissy

• 18 Januari 2006 - 11:28

Manon:

Hier op de sportschool staat het tennis aan, ik ben druk aan het speuren, maar ik kon nog geen klomp en zeeuwsmeisje ontdekken. veel plezier.

• 20 Januari 2006 - 12:03

Mamhoud,Linda,Lissy:

hey pieter en bente hier weer een berich van ons! wat hoorde we nou was op tv? leuk zeg! helaas hebben wij het niet gezien maar we kunnen het ons best voor stellen;) nou nog een leuke vankantie en we zien jullie snel weer.
    veel liefs Mahoud,Linda,lissy