Relax - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van pieterenbente - WaarBenJij.nu Relax - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van pieterenbente - WaarBenJij.nu

Relax

Door: Pieter en Bente

15 Februari 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi Allemaal,
Afgelopen zondag zijn we bij Marije en Sjors aangekomen. Daar hebben zij hun appartement, de school en klein deeltje van Singapore laten zien. Het was erg gezellig en we komen vrijdag, voor ons vertrek naar Amsterdam, nog even terug.
Nu zitten we op Penang een eiland voor de west-kust van Maleisie. We wilden de vakantie graag relax op een wit strand en de blauwe zee afsluiten. Omdat de tioman eilanden, voor de oost-kust, in het regenseizoen zitten zat er niets anders op om met het vleigtuig naar Penang te vliegen. We zitten hier in een schattig guesthouse (toch wel Ali's, Sjors en Marije)aan het strand en morgen gaan we snorkelen op het rif. We hebben een tour geboekt en zijn de hele dag weg, want 1 dag strand is genoeg. Dit is het laatste berichtje van ons, we gaan terug naar het koude Nederland.
No worries
Pieter en Bente

• 15 Februari 2006 - 13:25

José:

Ik heb jullie reis natuurlijk ook gevolgd!!!Maar een duik lijkt mij wel heerlijk op dit moment. Het regent, ik heb twee uur over de rit Avenhorn-Amsterdam gedaan en de voorspellingen zijn alleen maar slecht. Ik had al drie keer een mooie duik kunnen nemen!!!
    Kijk uit voor de Murene vissen!!

• 15 Februari 2006 - 13:42

José:

Kijk uit voor de Murene vissen!!

• 15 Februari 2006 - 17:01

Jeske Groot:

Dat klinkt nog eens heerlijk: witte stranden en snorkelen... We zijn jaloers op jullie hoor! Een goede reis terug en tot gauw,

Groetjes Martijn & Jeske

• 15 Februari 2006 - 21:03

Henk, Simone, Carlijn En Jorrit:

Hé luitjes,
    Geniet er nog maar even lekker van, want voor je het weet zit je weer op je kantoor of sta je tussen de kinderen. Doe de groeten aan Marije van Carlijn, misschien weet ze het nog van haar tijd op de Eenhoorn. Verders een goede terugreis en een fijne vlucht.Tot gauw maar weer. Veel liefs en de groetjes van de van Triggies