Fietsen op Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van pieterenbente - WaarBenJij.nu Fietsen op Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van pieterenbente - WaarBenJij.nu

Fietsen op Tasmanie

Door: Pieter en Bente

21 Januari 2006 | Australië, Sydney

Hoi Luitjes,

Dinsdag 17 januari zijn we goed aangekomen in Melbourne en hebben we in Olembia Guesthouse geslapen. Dit ligt in de wijk St Kilda's en heeft een eigen strand, erg mooi.
2 dagen Australian open waren geweldig. Heel veel wedstrijden gezien, maar er worden er zoveel gespeeld dat je niet alles kan volgen. Natuurlijk hebben we Kraijcek zien winnen en Ramon Sluiter zien verliezen. Zijn verlies is o.a. te verwijten aan zeer vervelende Russische supporter. Deze maakte erg vervelende geluiden tijdens zijn service beurt,waarin hij gebroken wordt, in de 5de set. Er waren zoveel mooie wedstrijden dat we Federer en Serena Williams niet hebben zien spelen.
20 januari zijn we naar Tasmanie gevlogen en hebben we fietsen gehuurd. De mensen (Doug en Janice) waar we de fietsen van huren hebben net hun Hostel gesloten en al hun spullen opgeslagen in hun huis. Geweldig wat een rommel daar opgeslagen lag. Volgens Doug is dat geen rommel en zit er achter elk bordje een verhaal. Het eerste bordje komt te voorschijn en dit zal niet het laatste verhaal zijn dat we horen. We hadden op deze dag gepland om nog een stuk te fietsen, is er niet van gekomen...
Vandaag gaan we echt beginnen en zullen we een groot stuk gaan fietsen. Dus een kort berichtje en veel internet is er niet dus het is een verassing wanneer er weer een mail verschijnt.

Pieter en Bente

• 21 Januari 2006 - 12:27

Jeske Groot:

Hoi Bente en Pieter!

Geweldig dat jullie bij de Australian Open zijn geweest! We hebben net de partij van Kraijcek tegen Mauresmo gezien, maar die heeft ze na de eerste set opgegeven in verband met de warmte.
    Kijken jullie dus maar goed uit met dat fietsen daar en Pieter: goed je neus insmeren hè!

Tot gauw,

Groetjes Jeske & Martijn

• 21 Januari 2006 - 17:20

Anouska:

Hoi Pieter en Bente, leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het tennis! Voor nu: heel veel fietsplezier geniet ervan! Ik kijk al naar jullie volgende mailtje uit!! Dikke kus van mij

• 22 Januari 2006 - 07:55

Aad:

Bij het tennis een halve tel inbeeld geweest. In het sportjournaal was jij Bente te zien met oranje klomp op je hoofd in de partij van Sluiter.
    Het klimaat op deze aardkloot is weer behoorlijk op hol. In Rusland en de Scandinavische is het ver onder nul(-35), bij het tennisis het te warm(+35) , dat ze het dak dicht doen van het stadion.
    Als langeafstandfietser(m00i scrabblewoord) en vader natuurlijk: denk erom houdt de bidons gevuld, altijd een mueslireep inde tas en faktor 30 op je snuit.
    Veel plezier verder,

Groeten Aad en Margo

• 22 Januari 2006 - 15:19

Marit, Orlando En Lupe:

heb ik me daar toch een heel verhaal geschreven in mijn kostbare werktijd (collega op vakantie) staat ie er niet op! ach, nog maar een keer proberen. Technisch wonder als ik ben zal ik wel op een deleteknop gedrukt hebben. De auto rijdt lekker!!!!! beetje balen dat ik helemaal vanuit bobeldijk naar Berkhout moest lopen om dat ding op te halen. Gaan jullie nu maar lekker fietsen! en pas op voor de Tasmaanse duivel! die heeft namelijk in verhouding tot zijn gewicht een enorme spierkracht in zijn kaken. Nu weet ik eigenlijk niet hoe groot die beesten zijn, maar het klinkt wel eng! 'k Ga nu de videobeelden bekijken van jullie inmiddels beroemde televisie optreden. Heel veel plezier nog!
    liefs Marit & Co

• 24 Januari 2006 - 04:28

Marije:

Veel rommel? Nee, achter ieder bordje zit een verhaal! Ik moet nu aan mijn ouders denken die op de Kerkebuurt wonen, ook wel Villa Kakelbont genoemd, veel fiets plezier. liefs De Skatties

• 26 Januari 2006 - 12:24

Claudine:

Hee,

Leuk om te lezen en heel veel plezier nog en geniet van alles. Nog even voor jou Bente, het team is compleet Silvia gaat mee naar Frankrijk!!!

Groeten,

Claudine en ook van Branm, Thijs en Jessie.